Харківська міська рада затвердила нову Програму сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2021-2025 роки.
Програму сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення міста Харкова на 2021–2025 роки (далі – Програма) розроблено на підставі оцінки стану окремих сфер життєдіяльності територіальної громади міста Харкова та вимог чинних нормативно-правових документів із зазначеного питання.
Основна мета Програми – створити оптимальні умови для життя людини шляхом попередження негативних явищ, пов’язаних насамперед з її здоров’ям та життєзабезпеченням.
Основними завданнями Програми є:
- подолання негативних наслідків безробіття та порушень трудових відносин окремих категорій громадян;
- здійснення заходів, спрямованих на проведення державної політики щодо створення належних, безпечних і здорових умов праці на підприємствах, вирішення проблем медицини праці;
- подальше вдосконалення роботи щодо охорони життя і здоров’я населення у невиробничій сфері;
- удосконалення контрольної діяльності у сфері охорони праці, травматизму невиробничого характеру, безробіття та трудових відносин;
- формування ставлення керівників підприємств, організацій та установ до питань охорони праці як до першочергових;
- сприяння навчанню всіх верств населення з питань безпеки життєдіяльності, пропаганда безпечної поведінки та здорового способу життя;
- реалізація механізмів фінансової та іншої підтримки соціально вразливих верств населення;
- інформування населення про наявні механізми реалізації громадянами своїх соціальних прав та додаткових соціальних гарантій;
- формування у територіальної громади громадської думки щодо створення якісних соціальних відносин між усіма верствами населення;
- здійснення координації та узгодження заходів, які вживаються на різних рівнях управління;
- соціальна підтримка осіб та сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.
У харківському метрополітені активними темпами впроваджується безконтактна оплата проїзду за допомогою банківських карток
Старший директор «VISA» зі стратегічних партнерств і фінтеху в СНД та Південно-Східній Європі Євген Лісняк зазначив, що оплату проїзду банківськими картами впровадили в рамках розширення системи «E-ticket». Спільно з міською радою проєкт реалізували компанія «VISA», компанія-інвестор «Платіжний центр» та АТ «Ощадбанк», який обслуговує банківські транзакції. Кошти з міського бюджету витрачені не були.
Як повідомила керівниця Харківського обласного управління АТ «Ощадбанк» Оксана Сороколіта, для оплати проїзду пасажиру досить прикласти до терміналу банківську платіжну карту або мобільний телефон, який підтримує «Apple Pay», «Google Pay», та інші NFC-пристрої, і дочекатися звукового і світлового сигналу. Вона зазначила, що комісія при оплаті не нараховується.
Новий соціальний проєкт "Картка харків'янина"
«Картка харків’янина» – це унікальний проєкт, який не має аналогів в Україні. Картка є іменною (персоніфікованою) багатофункціональною електронною пластиковою карткою, яка є матеріальним носієм персональних даних володільця картки, підтримує додатки, пов’язані з наданням соціальної підтримки, інформаційних сервісів, оплати послуг проїзду в системі «Електронний квиток» і обліку наданих послуг.
Актуальну інформацію про Картку харків’янина можна дізнатися на офіційному проєкту сайті: https://x-card.city.kharkov.ua/