Найпоширеніші питання та відповіді


 

     Що робити у випадку втрати або пошкодження, що унеможливлює використання пільгового електронного квитка?

     Повідомити офіційним листом (у електронному вигляді) відповідальну особу КП «Харківпасс» з зазначенням необхідності блокування квитка, з подальшим наданням специфікації, заявки та поіменного списку. Отримати рахунок та сплатити за новий пільговий електронний квиток. Документи надаються відповідальній особі КП «Харківпасс» виключно представником закладу освіти.

      Пільговий електронний квиток не спрацював у наземному/підземному транспортному засобі?

    Необхідно звернутися до відповідальної особи КП «Харківпасс», повідомити номер пільгового електронного квитка, ПІБ особи пільговий електронний квиток якої не спрацьовує та отримати консультацію з подальшими діями.

     Чи можливо отримати два пільгові електронні квитки за різними пільгами?

    Ні, пільговий електронний квиток можна отримати виключно за одним пільговим статусом.

     Що робити у випадку переходу студента в інший навчальний заклад?

    Представник повинен направити офіційний лист відповідальній особі КП «Харківпасс» для блокування електронного квитка.

     Якщо змінився пільговий статус чи можливо отримати інший пільговий електронний квиток?

    Так, при цьому, після отримання нового пільгового електронного квитка, старий пільговий електронний квиток підлягатиме блокуванню.

     Чи обмежений термін дії пільгового електронного квитка?

    Так, термін дії пільгового електронного квитка обмежується терміном навчання. Після закінчення навчання пільговий електронний квиток підлягає блокуванню.

     Чи можна повернути грошові кошти, що є на пільговому електронному квитку (у разі його поповнення) ?

    Ні, вартість передплаченого проїзду (передплачених транспортних послуг), що містяться на пільговому електронному квитку поверненню не підлягають.

      Чи може скористатися пільговим електронним квитком інша особа?

    Ні, пільговим електронним квитком може скористатися виключно особа на чиє ім’я він був оформлений (виданий).

        Чи можна отримати пільговий електронний квиток без наявності студентського квитка?

   Ні, студентський квиток є однією з умов для отримання пільгового електронного квитка. Користування пільговим електронним квитком  без студентського квитка є порушенням, що тягне за собою блокування пільгового електронного квитка, без можливості його розблокувати.   

        Чи можна поповнювати пільговий електронний квиток Е-ticket та на яку суму?

    Так, поповнювати пільговий електронний квиток Е-ticket можна на суму не більшу ніж 550 гривень